Z artykułu dowiecie się na temat obecnego stanu rynku produktów do maszyn budowlanych, krótko zostały przedstawione informacje na temat preferencji klientów oraz trendów w tym zakresie - nadal przeważają oleje mineralne, które są wielosezonowe i mogą pracować cały rok. Dopiero aktualizacja parku maszynowego przez firmy pozwoli zwiększyć sprzedaż produktów syntetycznych.

Krótko zostały przedstawione też porady dotyczące doboru odpowiedniego produktu do danego sprzętu.

Znalazły się tam też informacje na temat polecanych produktów do tego segmentu.

 

W przypadku olejów Tedex możecie przeczytać o:


Super Gear Synthetic 75W-90. Syntetyczny, wysokociśnieniowy, wielosezonowy do przekładni pojazdów, wyprodukowany jako TDL, Total Drive Line. Szczególnie polecany do przekładni hipoidalnych eksploatowanych w najtrudniejszych warunkach. Produkowany z syntetycznych olejów bazowych najwyższej jakości oraz z pakietu dodatków uszlachetniających najnowszej generacji, w tym bezołowiowych dodatków o własnościach EP (Extreme Pressure). Specyfikacje: API GL-4, GL-5, MT 1, DAF, Eaton, Iveco, MAN 341 E3, 342 M3, M 3343 S, MB 235.6, Scania STO 1:0, Volvo 1273.10, ZF TE-ML 07, 08, 16B-D, 17B, 19B, 21A.

 

Hydraulic Premium HM 46. Olej hydrauliczny, najwyższej jakości bezpopiołowy, bezcynkowy, do nowoczesnych systemów hydraulicznych. Łączy ze sobą wysoką sprawność smarowania ze znakomitą filtrowalnością. Posiada bardzo dobre własności przeciwzużyciowe. Dobór odpornych na ścinanie środków poprawiających wskaźnik lepkości zapewnia zachowanie odpowiedniej lepkości w całym okresie używania oleju. Przeznaczony do wysokoobciążonych układów przeniesienia siły oraz napędu i sterowania hydraulicznego, pracujących w trudnych warunkach wysokich ciśnień i w szerokim zakresie temperatur. ISO 3448, VG 46, ASTM D6158, Cincinnati Milacron P-68, P-69, P-70, DIN 51524/2, HLP, Parker Denison HF-0, HF-1, HF-2.

 

Dodatkowo polecamy:

 

Tedex Agra UTTO SAE:10W-30: Wysokiej jakości wielofunkcyjny olej hydrauliczno - przekładniowy (UTTO - Universal Tractor Transmission Oil). Nowoczesna kompozycja specjalnie dobranych wysokojakościowych, głęboko hydrorafinowanych, mineralnych olejów bazowych oraz dodatków uszlachetniających umożliwia spełnienie współczesnych wymagań konstrukcyjnych producentów maszyn budowalanych i rolniczych. Olej zapewnia doskonałą ochronę przeciwzużyciową, przeciwkorozyjną oraz kompatybilność z różnorodnymi materiałami uszczelnień. SAE: 10W-30, API: GL - 4, Ford M2C134-D, Case New Holland MAT 3525, MAT 3526, MAT 3505, ESN M2C86B, John Deere J20C, J20D, CASE MS 1207, 1210, Eaton Vickers, Volvo VCE 1273.3. WB-101/102, Massey Ferguson CMS M 1135, 1143, 1145, ZF TE-ML 03E, 03F, 05F, 06E, 06F, 06K, 17E, 21F, Allison C-4, Caterpillar TO-2, FNHA-2-C-200.00, Kubota UDT , Super UDT, Super UDT 2, JCMAS HK P-041& P-042, Parker (Denison) HF-0, HF-1, HF-2.

 

Tedex Hydraulic HV 46: Wyprodukowany z najwyższej jakości, hydrorafinowanych, mineralnych olejów bazowych i odpowiednio dobranego pakietu dodatków uszlachetniających. Charakteryzują się wysokim wskaźnikiem lepkości, wyjątkową odpornością na ścinanie, korozję i utlenianie. Przeznaczony są do całorocznego stosowania w wysoko obciążonych układach napędu i sterowania hydraulicznego pojazdów mechanicznych, maszyn budowlanych i rolniczych oraz jednostek pływających. Szczególnie polecany do stosowania w układach hydraulicznych eksploatowanych w ekstremalnych warunkach przy zmiennych temperaturach otoczenia. DIN 51524/3 - HVLP, ISO 6743/4 - HV, PN-ISO 11158 - HV, AFNOR NF E 48-603, Vickers M-2950-S3, Cincinnati Milakron P-68, P.-69, P.-70.

 

Tedex Box Super HD TO-4 10W: Mineralny olej przekładniowo-hydrauliczny PTF (Power Transmission Fluid), który spełnia rygorystyczne wymagania Caterpillar TO-4. Wytworzony z hydrorafinowanych olejów bazowych oraz odpowiednio skomponowanego pakietu dodatków uszlachetniających. Dzięki specjalnie dobranym dodatkom uszlachetniającym o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym, poprawiającym własności smarne i odporność na pienienie, olej zapewnia wydłużoną żywotność przekładni i hamulców. SAE: 10W, API: GL-4, Allison C-4, Allison TES-439, Caterpillar TO-4, Caterpillar TO-4M, Caterpillar TO-2, Komatsu KES 07.868.1, Sperry Vickers/Eaton M2950S, Sperry Vickers/Eaton I-286-S.

 

Zapraszamy do lektury:

Link do artykułu